دوشنبه 2 بهمن 1396   15:36:19
...
  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :  
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :
کد تصویری :
 
1396/10/23 شنبه
نوزدهمین جلسه هماهنگی ذیحسابان دستگاه های اجرایی استان البرز برگزار شد
نوزدهمین جلسه هماهنگی ذیحسابان دستگاه های اجرایی استان البرز با حضور معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان البرز و ذیحسابان و معاونین ذیحساب دستگاه های اجرایی و شرکتهای دولتی استان البرز در سالن جلسات اداره کل امور اقتصادی و دارایی البرز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز، «فرزاد امیرزاده» معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان البرز در این جلسه به تشریح کامل شیوه نامه انتقال حسابهای بانکی دستگاه های اجرایی ، شرکتهای دولتی و دانشگاه ها به بانک مرکزی پرداخت .

وی همچنین مواردی را درخصوص انتقال حسابهای خزانه معین به بانک مرکزی، مدارک لازم جهت افتتاح حساب دستگاه های اجرایی و دانشگاه ها در بانک مرکزی، حذف استفاده از چک و استفاده از بنکلت به جای چک و رفع مشکلات سامانه GSA بیان کرد.

در پایان این جلسه نیز، معاون نظارت مالی و رئیس خزانه معین استان به سوالات و ابهامات ذیحسابان دستگاه های اجرایی و شرکتهای دولتی استان البرز پاسخ لازم را ارائه نمود.
 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
نشانی: میدان امام خمینی ـ خیابان باب همایون ـ خیابان صور اسرافیل  تلفن : 39909 فاکس: 39967627  کدپستی: 1114943661 پست الکترونیک: info@mefa.gov.ir