وزارت امور اقتصاد و دارایی
صفحه خانه
تماس با ما
آخرين رخدادها
1394/10/9 چهارشنبه در نشستی با حضور نمایندگان دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی: جلسه تبیین «دستورالعمل سنجش رضایت ارباب رجوع» برگزار شد جلسه تبیین نحوه اجرایی شدن «دستورالعمل سنجش رضایت ارباب رجوع» در وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان‌ها و دستگاه‌های زیر مجموعه آن از سوی مرکز نوسازی و تحول اداری وزارتخانه برگزار شد.
به گزارش شبکه اخبار اقتصادی و دارایی (شادا)، در این نشست که با حضور دکتر سیدمصطفی رضوی، مشاور وزیر و رئیس مرکز نوسازی و تحول اداری با نمایندگان دستگاه‌های زیرمجموعه وزارتخانه برگزار شد، دامنه شمول دستورالعمل مذکور، ستاد وزارت امور اقتصادی و دارایی، تمام سازمان‌های تابعه، بانک‌های دولتی و بیمه مرکزی و بیمه ایران اعلام شد.
همچنین اهداف مرتبط با تدوین و اجرای دستورالعمل سنجش رضایت ارباب رجوع عبارت از «حرکت به سمت عملیاتی نمودن منشور رفتاری رضایت ارباب رجوع»، «شفاف نمودن نتایج برداشتی ارباب رجوع در خصوص عملکرد سازمان»، «افزایش تعهد سازمان در قبال ارباب رجوع»، «محک ظرفیت های کارکردی سازمان از نگاه ارباب رجوع»، «افزایش در دسترس بودن، مسئولیت پذیری و پاسخگو بودن سازمان»، «بهبود مداوم رویکردهای مرتبط با منشور رفتاری رضایت ارباب رجوع» و «یافتن و بررسی رابطه علی بین نتایج عملکردی با نتایج برداشتی سازمان" عنوان شد.
این گزارش حاکی است، بر مبنای برنامه زمان‌بندی اجرای این طرح، نتیجه نهایی عملکرد هر سازمان، بانک و بیمه، با حضور نماینده آن، حداکثر تا شهریور ماه سال آینده به منظور ارایه به وزیر امور اقتصادی و دارایی آماده خواهد بود.
 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
تعداد بازديد اين صفحه: 6593